Cautare

350 de rezultate pentru "caii liberi" (3.62 secunde)
Din acesti bani, trei milioane sunt pentru reabilitarea caii de rulare a Bulevardului Victoriei, iar restul reprezinta contributia locala la un proiect de sapte milioane de euro, pe care Dorohoiul spera sa il acceseze tot pentru lucrari de infrastructura.
Proiectul vizeaza largirea la sase benzi a Soselei Pipera (fata de doua cate sunt in prezent), intre Calea Floreasca si Calea ferata Bucuresti - Constanta si constructia unui pasaj prin care sa se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Vacarescu, pe de o parte, si a Caii Floreasca pe de alta parte.
Proiectul cuprinde doua traversari majore de obstacole, a raului Dambovita peste podul existent largit si a caii ferate in zona Garii de Nord.
Proiectul cuprinde doua traversari majore de obstacole, a raului Dambovita peste podul existent largit si a caii ferate in zona Garii de Nord.
Dar exista si un motiv de fala: podul hobanat, portiunea suspendata prin cabluri deasupra caii ferate, este cel mai lat de acest tip din Europa.
Proiectul cuprinde traversarea raului Dambovita peste podul existent largit si a caii ferate in zona Garii de Nord. "Pasajul este gata!
Proiectul cuprinde doua traversari majore de obstacole, a raului Dambovita peste podul existent largit si a caii ferate in zona Garii de Nord.
Proiectul de reamenajare a soselei Pipera, in lungime de 1,65 de kilometri, va duce la largirea la sase benzi a soselei Pipera (fata de doua benzi cate sunt in prezent), intre Calea Floreasca si calea ferata Bucuresti-Constanta, incluzand si un pasaj in lungime de 474 de metri prin care sa se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Vacarescu, pe de o parte, si a Caii Floreasca, pe de alta parte.
Proiectul prezentat la palat a fost apreciat ca bun, dar s-a amanat pentru ca fondurile sa serveasca rectificarii Caii Victoriei si constructiei Palatului.
Proiectul vizeaza largirea la sase benzi a soselei Pipera (fata de doua cate sunt in prezent), intre Calea Floreasca si Calea ferata Bucuresti - Constanta si constructia unui pasaj prin care sa se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Vacarescu, pe de o parte, si a Caii Floreasca pe de alta parte.
Proiectul vizeaza largirea la sase benzi a soselei Pipera (fata de doua cate sunt in prezent), intre Calea Floreasca si calea ferata Bucuresti - Constanta si constructia unui pasaj prin care sa se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Vacarescu si a Caii Floreasca.
Noua artera va fi realizata in mare parte in vecinatatea caii ferate si se va intersecta pe traseu cu mari bulevarde si sosele.
"Datorita mentinerii acceselor de metrou in actuala confiuratie este necesara adaptarea proiectului initial astfel incat sa se asigure functionalitatea integrata atat a metroului si a tramvaiului cat si a caii rutiere in conditiile actuale de trafic", se mentiona in raportul de specialitate al Directiei de Infrastructura din cadrul Primariei Capitalei.
Pasajul Pipera a costat 31 milioane euro Lucrarile la Pasajul Pipera au constat in supralargirea soselei Pipera si supratraversarea bulevardului Barbu Vacarescu si a Caii Floreasca.
Seful ITM spune ca nu e nevoie de o modificare a constructiei, ci doar, eventual, de adaugirea unei scari de evacuare pe exteriorul pasajului, "ori chiar de un simplu marcaj pe marginea caii de rulare, prin care sa se desemneze un spatiu cu o latime de o jumatate de metru sau un metru, semnalizat corespunzator, pe unde s-o ia persoanele ramase pe pod, spre exemplu in cazul in care s-a stricat masina sau tramvaiul cu care circulau".
Nu sa-i influenteze cum sa voteze, ci pur si simplu sa voteze. Adica sa participe la exercitiul democratic, la evaluarea caii pe care mergea tara. Este asta o frauda?!
Acest joc ne-a adus cu picioarele pe pamant, si in victoria de la Istanbul din fata Turciei nu am avut rolul principal, ci doar am fost figuranti, ca-n distributiile internationale, caii nostri, calaretii lor.
Au fost indreptate ulterior catre centrul Caii Lactee. De marimea unui automobil, Voyager 1 dispune de o antena cu un diametru de patru metri si un radio care ii permite sa trimita date spre Terra.
Conform Raportului de Expertiza Tehnica, realizat in 2010, Podul Mare este degradat atat din punctul de vedere al elementelor principale de rezistenta - betonul armat fiind degradat, cat si al caii podului si al racordarii cu terasamentele.
La curtea regelui Cioaba eticheta e mai laxa si exista doar cerinta de a nu deranja closca din cuibar cand intri in sala tronului, nici sa nu-l pui pe majestatea sa bortoasa sa numere caii frumosi.
google-analytics.com